Бизнес
Марка: Другая марка
Пробег: 0
Год выпуска: 2025
Объем двигателя: 675 см³
Тип: Спортбайк
Описание
Quyida CFMOTO 675 SR‑R (ba’zan 675 SR deb ataladi) modelining asosiy texnik xususiyatlari keltirilgan:
---
Dvigatel va ishlash
Turi: 675 cc, inline 3‐silindr, 4‑takt, suyuq sovutgichli DOHC
Bore × Stroke: 72 × 55.2 mm
Siqilish nisbati: 11.5 :1
Quvvat: ≈ 70 kW (~94 HP) 11 000 rpm (Euro 5 versiyalarda)
Aylanish momenti: ≈ 70 Nm 8 250 rpm
---
Transmissiya va strukturasi
G’ildiraklar / tormozlar:
Old: 120/70‑R17, 300 mm dual disk, 4 piston, J‑Juan
Orqa: 180/55‑R17, 240 mm 1 piston, J‑Juan; dual‑channel ABS
Osma:
Old: 41 mm KYB USD vilkalar (adjustable)
Orqa: KYB mono‑shock, sozlanishi; har ikkala — 130 mm travel
Ramka: Chrome‑Molibden po‘lat trellis bo‘lishi mumkin yoki tubular steel bilan alyuminiy swingarm
Quvvat uzatish: 6‑pog‘onali uzatmalar qutisi va slipper‑assist koppeling; tezkor almashtirgich (quick‑shifter) mavjud
---
O‘lchamlar va og‘irliklar
Og‘irligi: taxminan 188–189 kg (yog‘ va to‘liq yonilg‘i bilan)
O‘lchamlari: 2020 × 728 × 1105 mm, g‘ildirak oralig‘i 1400 mm
Engil balandligi: 810 mm; eski variantlarda variant sifatida 795 yoki 830 mm ham ko‘rsatilgan
Yoqilg‘i baki: 15 L
Elektronika va raqamli funksiyalar
Instrument panel: 5″ TFT full‑color displey, mobil moslashuv, lap‑timer va shift indicator
Yoritish: Full LED (animatsiyali boomerang faralar va indikatorlar)
Qo‘shimcha texnologiyalar:
Ikki darajali traction control, dual‑channel ABS (Cornering ABS)
Quick‑shifter (faqat upshift)
USB‑C va A portlar, T‑Box 4G/ Bluetooth, TPMS **(ma'lum bozorlarda)
Ishlash va yurg‘unlik
0–100 km/soat: ≤ 3.6 soniya
Maksimum tezlik: ≈ 220 km/soat (~136 mph)
Og‘ir‑quvvat nisbati: ≈ 50 HP/100 kg
---
Afzalliklar va kamchiliklar (Bennetts/Bikesocial tavsiyalaridan)
Afzalliklar
Yengil (+ 175–189 kg) va kuchli (≈ 94 HP) — ayniqsa A2 litsenziyaga mos
MotoGP ilhomli ko‘rinish, zamonaviy elektronika, 3‑silindr tovush va moment xarakteristikasi
Kamchiliklar
Ba’zi foydalanuvchilar uchun kuchi kamroq (99 HP bera oladi deb e’lon qilingan, lekin 70 kW versiya chiqdi)
Pillion (orqa yo‘lovchi) uchun ergonomik jihatdan cheklangan (short‑tail dizayn)
Xulosa
CFMOTO 675 SR‑R – bu o‘rta segmentda mukammal balans, hayajon va narx‑foydalilikni taklif qiladigan sport mototsikl bo‘lib, ayniqsa yangi A2 yoki A‑sinf foydalanuvchilari uchun juda jozibali. Ikkilamchi (Euro 5) muvofiqlik, ilg‘or suspenziya, stabil raqamli interfaslar va kuchli dvigatel bilan u o‘ziga xos o‘ringa ega.
Agar sizni bu model qiziqtirgan bo'lsa call center ga aloqaga chiqing 555006001
---
Dvigatel va ishlash
Turi: 675 cc, inline 3‐silindr, 4‑takt, suyuq sovutgichli DOHC
Bore × Stroke: 72 × 55.2 mm
Siqilish nisbati: 11.5 :1
Quvvat: ≈ 70 kW (~94 HP) 11 000 rpm (Euro 5 versiyalarda)
Aylanish momenti: ≈ 70 Nm 8 250 rpm
---
Transmissiya va strukturasi
G’ildiraklar / tormozlar:
Old: 120/70‑R17, 300 mm dual disk, 4 piston, J‑Juan
Orqa: 180/55‑R17, 240 mm 1 piston, J‑Juan; dual‑channel ABS
Osma:
Old: 41 mm KYB USD vilkalar (adjustable)
Orqa: KYB mono‑shock, sozlanishi; har ikkala — 130 mm travel
Ramka: Chrome‑Molibden po‘lat trellis bo‘lishi mumkin yoki tubular steel bilan alyuminiy swingarm
Quvvat uzatish: 6‑pog‘onali uzatmalar qutisi va slipper‑assist koppeling; tezkor almashtirgich (quick‑shifter) mavjud
---
O‘lchamlar va og‘irliklar
Og‘irligi: taxminan 188–189 kg (yog‘ va to‘liq yonilg‘i bilan)
O‘lchamlari: 2020 × 728 × 1105 mm, g‘ildirak oralig‘i 1400 mm
Engil balandligi: 810 mm; eski variantlarda variant sifatida 795 yoki 830 mm ham ko‘rsatilgan
Yoqilg‘i baki: 15 L
Elektronika va raqamli funksiyalar
Instrument panel: 5″ TFT full‑color displey, mobil moslashuv, lap‑timer va shift indicator
Yoritish: Full LED (animatsiyali boomerang faralar va indikatorlar)
Qo‘shimcha texnologiyalar:
Ikki darajali traction control, dual‑channel ABS (Cornering ABS)
Quick‑shifter (faqat upshift)
USB‑C va A portlar, T‑Box 4G/ Bluetooth, TPMS **(ma'lum bozorlarda)
Ishlash va yurg‘unlik
0–100 km/soat: ≤ 3.6 soniya
Maksimum tezlik: ≈ 220 km/soat (~136 mph)
Og‘ir‑quvvat nisbati: ≈ 50 HP/100 kg
---
Afzalliklar va kamchiliklar (Bennetts/Bikesocial tavsiyalaridan)
Afzalliklar
Yengil (+ 175–189 kg) va kuchli (≈ 94 HP) — ayniqsa A2 litsenziyaga mos
MotoGP ilhomli ko‘rinish, zamonaviy elektronika, 3‑silindr tovush va moment xarakteristikasi
Kamchiliklar
Ba’zi foydalanuvchilar uchun kuchi kamroq (99 HP bera oladi deb e’lon qilingan, lekin 70 kW versiya chiqdi)
Pillion (orqa yo‘lovchi) uchun ergonomik jihatdan cheklangan (short‑tail dizayn)
Xulosa
CFMOTO 675 SR‑R – bu o‘rta segmentda mukammal balans, hayajon va narx‑foydalilikni taklif qiladigan sport mototsikl bo‘lib, ayniqsa yangi A2 yoki A‑sinf foydalanuvchilari uchun juda jozibali. Ikkilamchi (Euro 5) muvofiqlik, ilg‘or suspenziya, stabil raqamli interfaslar va kuchli dvigatel bilan u o‘ziga xos o‘ringa ega.
Agar sizni bu model qiziqtirgan bo'lsa call center ga aloqaga chiqing 555006001
ID: 60232893
Связаться с продавцом
xxx xxx xxx
Опубликовано 17 июня 2025 г.
Cfmoto 675 SRR orginal 2 yil kafolat CIP Toshkent
5 600 у.е.
Местоположение