Asosiy kontentga oʻtish
Xabarlar
  • O'Z
  • РУ
E‘lon berish
IT xizmat, crm tizim qurish, crm-bu haridor aloqalari boshqaruvi
Reklama qilishKoʻtarish
  • Biznes

Tavsif

Rivojlangan mamlakatlarda keng qo`llaniladi. Har bir firma, korxona o`z haridorlari bilan doimiy aloqa saqlab qolish uchun kerakli ishlarni amalga oshiradi.

Turlari:
Analitik CRM Strategik
Operativ CRM
Challenge CRM Kanal boshqaruvi

CRM – bu shunday qulay vositaki mijozlar yoki hamkorlar bilan aloqa ma’lumotlarini saqlashga, sotish imkoniyatlarini aniqlashga, xizmat ko’rsatishdagi muammolarni aniqlashga va marketing kompaniyalarini boshqarishga imkon beradi.

Vazifasi:
CRM tizimlar biznesdagi deyarli barcha vazifalarni hal qilishga imkon beradigan keng funktsional imkoniyatlarga ega. Misol uchun:

Sotuvda:
Kompaniyaga barcha murojaatlarni turli xil aloqa kanallari orqali saqlab olish;
Mijozlar bazasini, shu jumladan potentsial haridorlarni saqlab borish;
Barcha operatsiyalar bo'yicha ma'lumotlarni saqlab borish (bosqich nomi, loyiha bilan ishlayotgan xodim va boshqalar);
Ishlash mudatti va vazifalar uchun vaqt taqsimoti;
Hodim ishini kuzatib borish.
Boshqaruv:
Hodimlar bazasini saqlash;
Ish bajarilishini kuzatib borish;
Vazifalarni taqsimlash;
Hodim ishini baholash.
Moliya:
Barcha kirim va chiqimlar bo'yicha ma'lumotlarni yig'ib borish;
Siz hamkorlikni kengaytirishingiz mumkin bo'lgan istiqbolli mijozlarni aniqlash uchun mijozlarni tahlil qilish.
Marketing:
Marketing ma'lumotlarini yig'ish va tahlil qilish;
Turli manbaalarda reklama samaradorligini baholash;
Har bir segmentni baholash bilan iste'molchilarni guruhlash.

Biz sizga istalgan turdagi va kattalikdagi crm va lms tizimlarini qurib berishga shaymiz.
WebGenix!
ID: 53706325

Sotuvchiga murojaat qilish

webgenixuz

OLXda aprel, 2024 beri

So'nggi faollik 12-aprel, 2024

xxx xxx xxx

Joylashtirildi 02/09/2024

IT xizmat, crm tizim qurish, crm-bu haridor aloqalari boshqaruvi

Foydalanuvchi

Joylashuv

Телефонингиз учун бепул илова