Jismoniy shaxs
Model: Boshqalar
Kuzov turi: Boshqa
Sotish shartlari: Oddiy sotish
Ishlab chiqarilgan yili: 2025
Bosgan yo‘li: 0
Uzatmalar qutisi: Avtomatik
Rang: Qora
Dvigatel hajmi: 1 997 cm³
Yoqilg‘i turi: Gibrid
Mashina holati: Ідеальний
Mulkdorlar soni: 1
Qo‘shimcha optsiyalar: El. oyna ko‘targichlar, Konditsioner, Elektrko‘zgular, Парктронік
Tavsif
Instrument panel (haydovchi displeyi)
13.2 dyuym
Markaziy ekran
17.3 dyuym
Yo‘lovchi displeyi
13.2 dyuym
Shiftable ceiling-mounted screen: 17.1 dyuymli ekrani bor, u quyidan ko‘tarilib, ikkiinchi qator yo‘lovchilari uchun video keng ko‘lamli ko‘rsatuvlar ta’minlaydi
Har bir stolda 50 W simsiz telefon zaryadi bor .
HUD — Head-Up Display (optik proyeksiya)
~50 dyuym virtual proyeksiya
2,0 l turbo benzinli dvigatel: 152 kW (204 hp), 325 Nm
Old g‘ildirakda: 200 kW elektr motor
Orqa g‘ildiraklarda – har birida 240 kW motor jamasi 680 kW
Shunda jami (925) ot kuchi
47 kWh LFP (Blade) batareya — 165 km to‘liq elektr masofa (CLTC)
Hybrid (benzin-tokda) umumiy 1 302 km
0–100 km/s tezlanishi — taxminan 3,9 s, maksimal tezlik 230 km/s
Bu to‘liq o‘lchamdagi (full‑size) 3 qatorli 6 o‘rinli SUV,
uzunligi 5 258 mm,
eni 2 030 mm,
balandligi 1 830 mm,
g‘ildirakbazasi 3 125 mm
«God’s Eye B DiPilot 300» ilg‘or avtopilot tizimi — LiDAR, radar va kameralarni o‘z ichiga oladi
Ventilyatsiyalangan diskli tormozlar — yuqori haroratga chidamli va samarali sovutiladi.
Yuqori samaradorlikka ega regenerativ tormoz tizimi mavjud — tormoz paytida energiyani qayta zaryadlash uchun ishlatiladi.
Avtomatik tormoz xususiyatlari
AEB (Automatic Emergency Braking) – to‘satdan to‘xtash holatida avtomatik tormoz bosiladi.
Collision Warning System – oldindagi to‘siqlarni aniqlab, ogohlantiradi yoki avtomatik to‘xtatadi.
Hill Descent Control va Hill Start Assist – qiyalikda harakatda yordam beruvchi tormoz boshqaruvi.
Denza N9’da nafaqat oddiy mexanik tormozlar, balki aqlli xavfsizlik tizimlari bilan bog‘langan elektron tormoz tizimi mavjud. Bu uni premium SUV toifasidagi eng xavfsiz va texnologik jihatdan ilg‘or avtomobillardan biriga aylantiradi.
Osma (podveska) tizimi
Old: Mustaqil, MacPherson turdagi osma
Orqa: Ko‘p mustaqil bo‘g‘inli osma (multi-link)
DiSus-A: Havoli osma tizimi (adaptive air suspension)
Har xil yo‘l sharoitlariga moslasha oladi
Avtomatik balandlik sozlash (masalan: baland yo‘l, avtobon, sport)
Crab Walk” va “Tank Turn” funksiyalari: g‘ildiraklar mustaqil buriladi
Tizimli tormoz kuchi taqsimoti (EBD, Brake Assist, Auto Hold)
13.2 dyuym
Markaziy ekran
17.3 dyuym
Yo‘lovchi displeyi
13.2 dyuym
Shiftable ceiling-mounted screen: 17.1 dyuymli ekrani bor, u quyidan ko‘tarilib, ikkiinchi qator yo‘lovchilari uchun video keng ko‘lamli ko‘rsatuvlar ta’minlaydi
Har bir stolda 50 W simsiz telefon zaryadi bor .
HUD — Head-Up Display (optik proyeksiya)
~50 dyuym virtual proyeksiya
2,0 l turbo benzinli dvigatel: 152 kW (204 hp), 325 Nm
Old g‘ildirakda: 200 kW elektr motor
Orqa g‘ildiraklarda – har birida 240 kW motor jamasi 680 kW
Shunda jami (925) ot kuchi
47 kWh LFP (Blade) batareya — 165 km to‘liq elektr masofa (CLTC)
Hybrid (benzin-tokda) umumiy 1 302 km
0–100 km/s tezlanishi — taxminan 3,9 s, maksimal tezlik 230 km/s
Bu to‘liq o‘lchamdagi (full‑size) 3 qatorli 6 o‘rinli SUV,
uzunligi 5 258 mm,
eni 2 030 mm,
balandligi 1 830 mm,
g‘ildirakbazasi 3 125 mm
«God’s Eye B DiPilot 300» ilg‘or avtopilot tizimi — LiDAR, radar va kameralarni o‘z ichiga oladi
Ventilyatsiyalangan diskli tormozlar — yuqori haroratga chidamli va samarali sovutiladi.
Yuqori samaradorlikka ega regenerativ tormoz tizimi mavjud — tormoz paytida energiyani qayta zaryadlash uchun ishlatiladi.
Avtomatik tormoz xususiyatlari
AEB (Automatic Emergency Braking) – to‘satdan to‘xtash holatida avtomatik tormoz bosiladi.
Collision Warning System – oldindagi to‘siqlarni aniqlab, ogohlantiradi yoki avtomatik to‘xtatadi.
Hill Descent Control va Hill Start Assist – qiyalikda harakatda yordam beruvchi tormoz boshqaruvi.
Denza N9’da nafaqat oddiy mexanik tormozlar, balki aqlli xavfsizlik tizimlari bilan bog‘langan elektron tormoz tizimi mavjud. Bu uni premium SUV toifasidagi eng xavfsiz va texnologik jihatdan ilg‘or avtomobillardan biriga aylantiradi.
Osma (podveska) tizimi
Old: Mustaqil, MacPherson turdagi osma
Orqa: Ko‘p mustaqil bo‘g‘inli osma (multi-link)
DiSus-A: Havoli osma tizimi (adaptive air suspension)
Har xil yo‘l sharoitlariga moslasha oladi
Avtomatik balandlik sozlash (masalan: baland yo‘l, avtobon, sport)
Crab Walk” va “Tank Turn” funksiyalari: g‘ildiraklar mustaqil buriladi
Tizimli tormoz kuchi taqsimoti (EBD, Brake Assist, Auto Hold)
ID: 60326657
Sotuvchiga murojaat qilish
xxx xxx xxx
Joylashtirildi Bugunda 05:02
Denza N9 Full option
99 000 у.е.
Kelishilgan
Foydalanuvchi
Joylashuv